perjantai 26. huhtikuuta 2013

vähän näit korui

Oon aina ollut tosi huono käyttämään mitään koruja. Mulla on aina ollut ne pari luottokorua, jotka oon vetässyt päälle viihteelle lähtiessä, mutta muuten oon mennyt aika koruttomana. Viimeaikoina meitsi on alkanu fiilailemaan statement-kaulakoruja ja niitä on tullut käytettyä harva se päivä. Innostuin jopa yhden tekemään itse nähtyäni jossain päin nettiä samanlaisesta kuvaa, mutta muut oon tilannut ebaysta. Mulla on siihenkin syttynyt palava rakkaussuhde sen jälkeen kun hiffasin mitä kaikkea ihanaa sieltä löytyykin alle kybällä kotiin toimitettuna. Kuten kaikki näistä kaulakoruista, joista Suomessa sais pulittaa yli kaksi kertaa enemmän mikäli edes osuisi kohdille.

Tänä kesänä mun pukeutumisen kulmakivet tulee ehdottomasti olemaan kengät (aina ja ikuisesti), statement-kaulakorut ja lätsät. Noista lätsistä voisinkin tehdä seuraavan esittelypostauksen koska ollaan innostuttu niitä tässä ostelemaan.

Toi kotka on mun ylivoimaisin lemppari ja myönnän, Gossip Girlistä bongattu haha.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti