sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

oldies goldies

Kaivoin eilen porukoilla käydessä osan mun vanhoista päiväkirjoista (jotkin niistä oon heittänyt roskiin, miksi?!) ja raahasin ne himppeen. Siinä menikin sitten koko loppuilta niitä lueskellessa ja facepalmailessa kättä päätä läpi kun suurin osa niistä teksteistä oli kirjoitettu niihin aikoihin kun olin korviani myöten rakastunut Lauri Ylöseen ja suunnitellut meneväni sen kanssa naimisiin jonka jälkeen oltaisiin muutettu veneeseen asumaan ja kierrelty maailmaa. Siis miettikää nämä nykyajan belieberit ja kertokaa jollain kymmenellä niin saatte meitsin kun oon itkenyt iltaisin Laurin perään haha. Kuinka idiootti sitä ihminen voikaan olla. Mut oli siellä sitten tekstiä ihan sieltä ajoilta kun olen ensimmäistä päiväkirjaa alkanut kirjoittamaan, tässä parhaimpia paloja (oon vähän kirjoitusvirheitä koittanut korjailla):

26.10.1997 klo: 8.00
Eilen 25.10 oli tosi kivaa. Minulla oli synttärit. Sain lahjaksi jonkun heppajutun ja kaksi päiväkirjaa, kaksi kynää, teippiä, pienen lehtiön, kaksi karkkipussia, Smurffi CD-levyn Vol: 2, kaksi avaimenperää, neljänsuorapelin, possun ja kumin.

T: Kirsi

Ps. Myös: Virtuaalilemmikin, barbikengät (toim. huom. valkoiset lenkkarit joissa oli Barbien kuva ja niissä oli pohjissa vilkkuvalot!) ja rahaa.
Myös: Tarrakorvikset ja söpön avaimenperän.

2.4.98 klo: 13.20
Olen tosi hermona koska Katrin synttärit on 5.4.98, eli sunnuntaina. Mutta ne on juuri palmusunnuntaina niin me ei päästä virpomaan.

3.4.98 klo: 10.13
Minä, *kaveri*, *kaverin veli* ja *kaverin vanhemmat* oltiin Topelius-salissa katsomassa Leppätienkoulun esityksiä. Siellä 6lk esitti Spice Girls-tanssiesityksen. Ne muutkin näytelmät oli tosi hyviä. Siinä oli runojakin. Se alkoi puoli 7 ja loppui puoli 9. Se oli tosi hyvä.

6.4.98
Eilen oli Katrin synttärit 5.4.98. Siellä oli ainakin 20 ihmistä. Ne oli tosi kivat. Kyllä me sittenkin päästään virpomaan, nimittäin ensi viikonloppuna. Me nähtiin tosi paljon noitia.

13.4.98
Eilen ostin Spice Girlsin valokuva-albumin (Spice World). Nyt minulla on 28 valokuvaa. (Koe loppui äskön.)

19.12.99
Kirjoitan päivästä tiistai, joka oli 3.8.99. Silloin Mira oli meillä viikon. Me mentiin sinä päivänä Bäkkäri-konserttiin: Minä, Mira ja äiti. Minä ja Mira krepattiin hiukset, meikattiin ja tehtiin BSB-taulu. Sitten me lähdettiin. Konsertti oli tosi ihana! Muuten, lämmittäjinä oli Nylon Beat. Ps. Yksi videomies Yleltä tuli kuvaamaan mua ja Miraa kun me jonotettiin äitin kaa sisälle.

11.10.2000
Olen alkanut käydä internetissä chattailemassa. Osoitteessa www.artic.net. on paras chat!



Pliis kertokaa että tekin olette olleet tällaisia 10-vuotiaina vai olenko mä ollut tavallista vajaampi muksu?

Ps. Kelatkaa vähän ton lipun hintaa! Joku 35 euroo? Ja BSB oli kuitenkin tohon aikaan suosionsa huipulla. Googlailin tässä niin ensi viikon Bieberin keikalle halvimmat liput irtosi 75 eurolla...




4 kommenttia:

  1. ahahahaha mulla on kans tallessa jotain vastaavia avautumisia! kauheeta ala-astedraamaa ku ihastuttu samaan poikaan bestiksen kanssa. ja articin chatti! muistan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo noi ala-astedraamat oli ihan parasta :D kirjottaakohan kukaan nykytenava enää päiväkirjaa?

      Poista
  2. Mun kummityttö kirjottaa päiväkirjaa. Hän on nyt ekalla.
    Piirtää myös alle havainnollistavan kuvan tapahtumista, toivon todella että jatkaa tätä päiväkirjahommaa.
    Ite oon kirjottanut vakituisesti 7lk:lta asti (oli mulla aiemminkin pari, mutta revin ja poltin ainakin yhden kun en enää ollut ihastunut luokkalaiseeni, jolta olin synttärilahjaksi kirjan saanut.. RANKKAA!)
    ja kirjoitan siis edelleen.
    Sinne tuli kyllä myös niin vuodatettua tuskaa miten Lauri Ylösen saisi itselleen.

    http://www.lily.fi/palsta/prinsessa-tuuliviiri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aws vähän kiva et kirjottaa ja vieläpä noin perusteellisesti! Mullaki teki sillo joskus liian pahaa lukee niit joitai tekstei niin oli pakko heittää roskiin vaan :D Nyt vähä kaduttaa.

      Poista