keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

save the drama for your mama


NO MOI. Täällä mä taas oon! Kahdeksan kuukautta blogitonta elämää takana ja voin myöntää että ikävä tänne on ollut kova. Mulla ei ole koskaan elämässäni sen jälkeen kun aloin päiväkirjaa joskus ekalla kirjoittaa, ollut näin pitkää taukoa elämäni ja fiiliksieni taltioimisessa kirjalliseen muotoon. Onneksi tässä on pitkä syksy ja talvi takana joidenka aikana ei olisi paljoa kirjoitettavaa irronnutkaan. Inspistä ja motivaatiota siis löytyy enkä malta pysyä pöksyissäni kun odottelen tota ilman lämpeemistä niin toivottavasti tänne blogin puolellekin irtoisi sitten mahdollisimman paljon sitä auringosta saatavaa fiilistä ja menoa ja meininkiä.

Tässä tätä uutta blogia pystyyn pistäessä tuli kyllä taas kirkkaasti mieleen mikä tässä touhussa ei ole niin siistiä - nimittäin toi koodauspuoli. Vaikka aikamoinen dataajanörtti olenkin, niin toi koodauskieli on mulle täyttä hepreaa. Noh, pientä hienosäätöä sentään kaveri googlen kautta olen onnistunut tekemään mutta näköjään blogger ei halua toivottaa mua tervetulleeksi helpoimman kautta. Jostain syystä en saa muutettua joidenkin kohtien, esim. postauksen otsikon, väriä ja fonttia. Pitääkin siis niihin tässä vielä paneutua mutta en enää malttanut olla korkkaamatta tätä blogia.

Jos ei koodaaminen suju, niin ei kyllä sitten myös kuvanmuokkauskaan. En ole muutenkaan mitään valokuvaajatyyppiä, eli pieni varoituksen sana lienee paikallaan. Puhelimen kamera on ainoa jonka omistan, eikä aikeissa ole muuta hankkiakaan. Ehkä, ja vain ehkä, jaksan panostaa jossain vaiheessa minijärkkäriin, mutta mitään super hienoja kuvia on siis aikalailla turha tältä blogilta odottaa. Olen muutenkin vähä enemmän sellainen old school-bloggaaja, että panostan enemmän tähän tekstipuoleen. Mutta jos siis paskat kuvat ja jutut ei haittaa, niin ei muuta kuin tervetuloa!

Nyt kaikki huutaa JEEE ja pommittaa kommenttiboksin täyteen ylistyssanoja mun öö viidennestä vaiko kuudennesta tulemisesta. No ei vaiskaan. Mutta kertokaa toki ihmeessä mikäli olette tänne eksyneet ja vieläkö vanhat lukijat jaksaa roikkua messissä?

Ps. Kuvituksena mun IG-kuvia blogitauon ajalta. Pitää kattoa jos noikin saa vastedes jotenkin järkevämmin jos ja kun niitä tulee hehe.


4 kommenttia: