sunnuntai 19. toukokuuta 2013

kesän aloitus

Huh kun oon poikki! Vetänyt aika hyvin mehut tämä viikko. Huomaa miten paljon enemmän kesäisin on elämää kun heti ilmojen lämmettyä oon koko viikon nähny kavereitani ja juossut puistosta toiseen. Tokoinranta, Alppari, Karhupuisto, Dallapenpuisto... Sen lisäksi lähdettiin viikonlopuksi Dänin kanssa "mökille", eli sen broidille Espooseen joka asuu tyyliin keskellä ei mitään hyvinkin mökkimäisessä rakennuksessa. Noh, siellä on ötököitä, järvi ihan skidin matkan päässä sekä puucee, joten eiköhän tuo mökin kriteerit täytä! Koska tämä kulunut viikko on myös sisältänyt aika paljon tissuttelua niin pidin myös taukoviikkoa kaikesta lenkkeilystä ynnämuusta. Toivottavasti kesä ei nyt tule vesittämään mun hyvin alkanutta kuntoilua, olisi ihan siistiä kerrankin olla edes jonkinlaisessa rantakunnossa.

Mökillä oli niin rentoa! Grillattiin, saunottiin, tehtiin vähän pihatöitä, pelattiin mölkkyä jonka tietty voitin, pistettiin kanssa yksi kaasugrilli kasaan Dänin kanssa ja saatiin melkeen parisuhdekriisi aikaiseksi kun tolla noi hermot on mitä on, fiilailtiin (tai no minä fiilailin) ukkosta, ammuttiin ilmakiväärillä, katsottiin Suomi-Ruotsi-matsi (ehhh), pyydystin kymmeniä pikkusammakoita ja siirsin ne turvaan pihan keskeltä... Kaikenmoista! Huomenna alkaa taas kunnon arki ja seuraava loma onkin ties milloin.






Ton vikan kuvan otin ukkosen aikaan. Oli ihan oudon väristä ja kirkasta vaikka aurinko oli laskenut ajat sitten. Olin kans vähän pettynyt kun ei tullu mitään kunnn myrskyä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti