torstai 16. toukokuuta 2013

30 day challenge: D2 - Weird things you do when you're alone

Mietin aluksi että tästä postauksesta tulee tosi lyhyt, koska enhän mä tee mitään outoa yksin ollessani. Kuhan vain makaan sohvalla, datailen ja katson telkkaria. Mutta sitten kun aloin kiinnittämään asiaan enemmän huomiota, niin huomasin että no kyllä mä ainakin puhun välillä itsekseni ja useimmiten vieläpä englanniksi.

Jos joudun viettämään yön yksin kotona (mitä tapahtuu onneksi todella harvoin), niin nukun sohvalla TV ja mahdollisesti myös jokin valo päällä koska oon nössö. Joskus en uskaltanut käydä yksin kotona ollessa suihkussa, mutta koska se oli aika rajoittavaa ja satuin yhdessä vaiheessa yksin asumaan, niin oli pakko vaan alkaa käymään siellä suihkussa. Ovi auki tosin ja silloinkin välillä kuikuilen ettei näy ketään missään. Mulle jäi nimittäin traumat kun mut säikäytettiin pahimman kerran ikinä teininä suihkussa ollessani. Mun silloinen poikaystävä oli hiipinyt mun taakse ja pysyi siinä liikkumatta niin kauan kunnes mulle tuli kamala tunne että joku on mun takana ja käännyin katsomaan. Säikähdin niin pahasti etten kyennyt puhumaan muutamaan tuntiin...

Voisin myös tähän loppuun mainita, että mulla ei ole tapana kotona ollessani kuunnella musiikkia, mitä aika moni tuntuu tekevän. Kuuntelen sitä muutenkin aika harvoin. Sen sijaan mulla on telkkari koko ajan päällä vaikken edes katsoisi sitä. Kuuntelen sitä! Ehkä se on joidenkin mielestä outoa.

2 kommenttia:

  1. mulla on sama että yksin nukkuessa pitää olla kyllä vähintään yks valo päällä.. aamulla tuntuu tyhmältä ku on iha valosaa ja valoja päällä :D ja suihkun kanssa sama,aina tulee tunne että joku siellä kämpässä liikkuu,varsinki ku meillä on kellari ehh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ewww joku suihku kellarissa, en ikinä pystyis varmaan käymään siel vaikken olis yksin himassa :D

      Poista