keskiviikko 15. toukokuuta 2013

30 day challenge: D1 - Meaning of your blog name

Koska mä en mitä luultavammin ole hereillä tähän aikaa, niin ajattelin ajastaa tän haasteen ekan päivän postauksen ennen mun iltarientoja!

Mullahan oli pitkään aivan kamala dilemma että minkä nimen mä annan blogilleni. En osaa olla täysin tyytyväinen blogiini ennen kuin se täyttää seuraavat kohdat:

1. Kunnon nimi
2. Hieno ulkoasu
3. Hyvät kuvat

Noh.. Hyvälaatuisia ja hienoja kuvia ei ole tämä blogi vielä nähnykää, ulkoasukin on siinä ja siinä kun en jostain syystä saa enää muokattua tuota HTML-koodia, mutta nimen, johon olen tyytyväinen, olen sentään keksinyt. Ja vei se kyllä aikaa ja monenlaisia nimiviritelmiä. Huh, en halua enää edes muistella.

Halusin nimen, joka kuvaisi mun blogia mahdollisimman hyvin. Toivoin myös nimeä, joka olisi jonkinlainen sanaleikki tai että se jollain tapaa mätsäisi keskenään. No, koska alusta asti on tarkoituksena ollut pitää kenkäpainotteista blogia (niin missä ne kaikki kenkäjutut oikein on?!) mun (ryyppy)tarinoiden siivittämänä, niin jostain sitten kajahti ilmoille aika itsestäänselvä kombinaatio Dunks&Drunks. Dunkkeja ja juoppoja, miten kätevää! Haha, nimi ei tosin toimi läheskään yhtä hyvin suomeksi eikä se nyt lopareissa edes rajaa tämän blogin aihealueita koska haluan ja aion kirjoittaa ihan siitä mikä mieleen juolahtaa. Sitä paitsi Janoskit on ohittaneet dunkit mun lempikenkinä, ehkä osuvampi nimi voiskin olla Janoskis&Shit. Lollero.

Ei muuten tulisi mieleenkään lausua tätä nimeä silleen "oikein", sanon aina dunksetdrunks. Ikuisuusprojektina olisi myös (nakittaa joku muu) kehittää jokin logo tälle. Mulla on kuulkaas huikeita pläänejä tän blogin varalle :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti